Lilla Miley får nu sova i ro

 
Igår tog jag ett tungt beslut, men ändå det bästa.
Sjuk sen i onsdags, veterinärerna tyckte att hon såg pigg ut och frågade mig en extra gång om jag verkligen ville låta henne somna in. Men vad skulle jag göra, låta henne svälta sig själv till döds eftersom att hon varken drack eller åt o hade gått ner flera gram på bara några dagar. Hos veterinären sprang hon ju bara omkring på bordet för att hon var stressad. Hatar när dom tror att man har djur o inte kan något om dom. Tyckte dom borde frågat först innan dom dumförklarat en, för det var så det kändes, som om jag inte visste hur min egna lilla hamster mådde. Så dålig som hon var så skulle hon inte överlevt helgen, o varför låta henne lida till döds...
 
Miley fick bli en gammal liten dam på 21 månader. Tänkta sig att ett så litet djur kan betyda så mycket för en.
Det är tomt här hemma, väldigt tomt...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0