Morgonträning ger en energikick för dagen!

 
Tidig morgon!
Katten väckte mig redan 6.30 o klockan hade jag ställt på 7. Efter pluggande till kl 00.00 igår så bestämde jag mig ändå för att kliva upp tidigt o köra ett morgoncardio pass på crossen. O det blev det! I med lite aminosyror o sedan ställde jag mig o trampade på i 30min. Suuper skönt o alltid förvånas jag över hur bra jag mår efter jag tränat!
 
En vecka framöver blir det att fokusera 110% på plugg då det är tentavecka nästa vecka, o inte nog med det så är det dags för Högskoleprovet på lördag.
Så just nu sitter jag o gör en inlämningsuppgift i Matten som jag tänkte få bortgjort idag. Det bästa som finns är ju att få bocka av på "att plugga" listan, så bara att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0