En liten Miley

 
Meeen kolla vilken söt liten krabat som jag fick hem igår! Har velat ha en hamster länge men inte blivit av att skaffa en då jag har katt. Men nu när jag ska flytta o få en liten klädkammare där hamstern kan vara så passar det perfekt:) Blev en väldig impulsiv grej, men jag har ju erfarenhet av smådjur så det är ju inget nytt precis. Fick ett stort terrarium med o alla henens saker. Dock så ska jag byta ut en hel del av grejjerna då man inte ska eller får använda sånt till hamstrar. Måste vara noga med storlek på hjul o springboll då dom kan skada sin lilla rygg annars.
Kan även säga att min Mira är livrädd för henne:P Medans syrrans katt var jäkligt nyfiken;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0