Träningsdag



Idag blev det en riktig träningsdag!
Började morgonen med att stå på crossen i 20min. Hatar att träna innan frukost, men det sägs ju vara bra så jag får väl tvinga mig själv till det:P Sedan blev det gymmet. Där blev det löpbandet 30min, är så glad att kunna springa igen:D Sedan styrka för mage/midja o rygg. Blev ett riktigt härligt pass! Så härligt så att jag sen när jag kom hem la mig på soffan o vilade. Kroppen var jäkligt trött.
O nu sitter jag här o väntar på att fara iväg o dansa i 1 1/2 timma. Så jag kommer sova väldigt gott inatt:)

Kommentarer
Postat av: mr es

Helvete vilken fysik

2012-03-30 @ 17:07:12
Postat av: Anonym

Vad tränar du till mage/midja, vilka övningar?

2012-04-02 @ 06:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0