Äntligen är godiset slut!



Äntligen har godiset från filmkvällen i söndags tagit slut!:D Som tur är så har jag fått lite hjälp att äta upp det;) Nu jäklar blir det verkligen inge godis förrän till påsk o bara onyttigt på fredag/lördag, undantag födelsedagar osv.
Peppar inför ett gympass med Sanna imorgon, jäklar vad vi ska bli FITTA! Haha råkade säga det där ganska högt på jobbet i söndags, o det var som lite försent när jag märkte vad jag egentligen sa:P hehe.
Så imorgon ska jag köpa gymkort, o om lönen räcker till så ska jag även beställa hem 5 kg protein o prestationshöjande. Är supertaggad på att köra igång med träningen nu ordentligt efter säkert 1 månads dålig träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0