Skaka ruuumpa;)




Mira intog sin plats på mina nya prydnadskuddar till sovrummet;)

Dagen blev mycket bättre än vad jag trodde att den skulle bli. Låg o drog mig i sängen väldigt länge, behövligt må jag säga. Imorgon är det dags för jobb för 7 dagar framöver, så måste passa på o sova länge när man kan:)
Blev träning idag med Sanna. Vi körde ett stenhårt pass på gymmet idag för ben/rumpa. Rumpan skaka efteråt som Sanna sa;) Sedan blev det Zumba i 1 timma, jäkligt skönt att få dansa igen:D Knäna känns liite ömma, men det är dom ju ioförsig hela tiden. Så om jag skulle kunna dansa 1 gång i veckan så skulle det var suuper:D
Nä nu ska jag se lite Unga mödrar o så blir det troligtvis upp för jobb imorgon.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0