Dag 3

 
Godmorgon!
Här sitter jag o är vaken väldigt tidigt för att vara jag. Börjar jobba kl 16 idag o känner att jag behöver göra en massa saker innan jag trampar iväg. Imorgon kommer nämligen en del av min familj hit o då vill man ju ha det lite städat o fint iaf:)
 
Har börjat att deffa. Känner att det behövs nu innan spanien så att man känner sig bekväm i bikinii. För förhoppningsvis så kommer det vara varmt där så att det är bikinii väder:) Sen hoppas jag ju självklart att deffen ska ge något så att jag inte gör detta alldeles i onödan:P Var ganska jobbigt igår, tar ju ett tag för kroppen att vänja sig att gå från att äta kolhydrater till nästan inget alls. Men jag är inne på min 3e dag nu o jag ska klara dom 5 veckorna:) Nu är jag även helt frisk från förkylningen, så då är det bara att sätta igång med träningen igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0