Resultat tack!



Igår blev det ett härligt träningspass på gymmet med Sanna, jäklar vilket bra träningspar vi är alltså! Efter det så förtjänade vi pizza, o efter att man tryckt i sig en hel calzone så tänker man"aldrig mer"! Men gott var det:)

Idag blev det stan igen, o denna gång med Magnolia:) Gjorde lite ärenden o shoppade ett par nya skor som jag kan visa senare. Jag som INTE får shoppa, men man kan ju inte låta bli när man hittar ett par riktigt snygga skor som är nedsatt från 499 till 299:-. Sedan blev det lite fika på Waynes, gott gott!

Jag har då kommit igång med träningen jäkligt bra! Körde alldeles nyss 40min på crossen o 20min styrka för ben/rumpa här hemma. Nu är det bara att försöka ändra på kosten. Måste minska på kolhydraterna, minska på sockret o äta mer regelbundet. Men det är rätt svårt när man har ett stressigt jobb, det är inte alltid man hinner äta regelbundet. Men jag känner att resultaten av träningen har som stannat upp, så nu jävlar måste något hända!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0