Dekorera julgranskulor



Jajamänsan, jag tog nämligen en 35min morgonpromenad idag. Var faktiskt riktigt skönt:) Men jag kände verkligen efter 20 min att jag behövde mat för att fylla på energin, men jag kämpade igenom det. Tänkte att jag ska köra morgonpromenader 3ggr/vecka, till o börja med. För att vänja mig o sedan kan jag ta fler dagar om jag vill. Helgerna ska jag absolut inte gör det på, nån gång måste man ju få sova ut ordentligt utan att behöva tänka på träning:)

Fick sluta redan kl 13 idag, skönt. Så jag gick på stan o kikade lite. Träffade sedan Isabel spontant o hon skulle till Ådells så jag traskade med henne dit. Har aldrig vågat gå dit själv, men jäklar, jag älskar den butiken!:D Älskar att pyssla så det passar mig perfekt! Köpte det på bilden ovan (inte kulorna). Tyckte dom julgranskulorna var lite tråkiga så jag tänkte dekorera dom själv, ni får se resultatet sen:)

Nu ska jag vila en stund, sedan tar jag bussen till stan för att köra ett gympass, bye!

Kommentarer
Postat av: Hanna Runesdotter - mamma till Thristan och Thexas

Hur gick det med julgranskulorna?

Nyfiken ju. ;)

2011-11-29 @ 20:41:09
URL: http://hannarunesdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0