Jag kan träna som vanligt:)



Jahapp då har jag varit hos sjukgymnasten. Det var som inget nytt jag fick veta egentligen. Men hon sa att jag absolut ska träna som vanligt, men att jag ska börja med voltaren gel o smörja in min benhinna med den eftersom att jag har värk. O sedan ska jag ta ipren innan jag tränar. För när jag får ont så trampar jag fel och får benhinnan på sidan alldeles för mycket belastning och det gör så att även den värker. Så det felet som läkarna gjorde när jag for till akuten det var att dom sa att jag ska ta det lugnt. Absolut man ska ligga i högläge direkt, men efteråt så ska man börja gå som vanligt osv, för gör man inte det så stelnar leden och det tar längre tid innan den läker och är sitt vanliga jag igen. Så det är därför som jag fortfarande har problem. Jävla sjukvård! Så men nu är det bara att köra på som vanligt iaf:D Ska bara en sväng till apoteket idag:)

Nu ska jag plugga lite, fixa lite käk o sedan blir det jobb o gym för min del:)

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej har du en bra tisdag?:)



Just nu har du chans att vinna en valfri vara ex; badmode,jackor,skor,plånböcker,wctjackor och mkt mer från märken som ed hardy, converse, dior,mm,

anmäl dig här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-17 @ 14:59:00
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0