Jag kommer att klara det!



Idag har jag börjat mitt nya liv! Hehe eller vad man nu ska kalla det:P Nytt träningsschema o kostschema är fixat i skallen. Inget är uppskrivet, för skriver jag upp så blir det inte av. Så funkar jag:P Men jag vet exakt vad jag ska göra o exakt vilka mål jag vill nå. Det kommer att bli tufft men jag kommer klara det! Svackor kommer säkert uppstå, men jag tänker inte ge upp. Det kommer ta tid, men det kommer vara värt det, varenda sekund!

Tränade styrka idag efter 1 veckas paus. Så skönt att vara tillbaka! Men min kropp var inte riktigt med, den kändes trött, men jag kämpade på lite tills kroppen sa stopp. Tror att det var pga att jag druckit dåligt. Så idag har jag druckit bättre, o mår även bättre:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0