Startar dagen med träning!



Startade dagen med 15min på crossen. Känns skönt. Även fast jag hatar att träna före frukost. Men en stund på crossen går bra:)
Idag vankas det jobb som vanligt. Börjar 10.30 o slutar 19.30. Ska kanske på middag ikväll med ett annat jobb. Får se hur jag gör, isåfall måste jag försöka sluta lite tidigare.
Har sån fruktansvärd hemlängtan. Känns som om jag lever i en dimma nu o bara gör allt jag måste göra. Så blir det när man är alldeles för kort tid hemma i byn. Nästa gång blir det förhoppningsvis en längre tid:)

Nä men ha en bra dag allihopa!
För det ska jag försöka ha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gorgeous ;)

2012-01-13 @ 03:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0