...

Inget kan jag göra... Jag har ringt runt o försökt få tag på någon som kan hjälpa dig, men det är ingen som kan. "Det kommer kosta flera tusen", eller "Vi skriver inte ut antibiotika utan ett besök"! Vad tänker ni med! Får han ingen medicin så kan det leda till döden. Varför finns det en så sjuk lag för?! Förstår dom inte hur mycket det stressar upp en att åka bil i flera timmar fram o tillbaka, o komma till en helt okänd plats med okända människor. Nej, min gubbe ska inte få bli uppstressad!
Just nu vill jag bara hem, fort som bara den... Jag vill krama dig o säga att allt kommer blir bra... Jag älskar dig!<3...

Kommentarer
Postat av: Josefin

:(

2011-12-06 @ 09:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0