Det gör ont att ha förlorat dig...

Jag är alldeles tom. Vill inte göra något alls idag.. Men det är min första lediga dag på länge så jag måste hinna med allt jag inte hunnit med...

5e djuret på detta år... Jag vill inte mer. Jag hoppas verkligen verkligen att jag inte behöver förlora någon mer på väldigt länge. Helst aldrig mer. Det gör alldeles för ont. Denna gång var jag förberedd, jag visste att det skulle hända idag. Egentligen skulle det hända hos veterinären, men vi hann inte dit. Jag är glad att du slipper lida nå mer. 8 år o 8 underbara månader har jag fått med dig. Du har haft ett så bra o friskt liv o det är jag så glad över! Men det kommer kännas så tomt nästa vecka då jag kommer hem. Min älskade gammle gubbe som alltid funnits för mig finns inte längre...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0