Utbildning o en massa dans

Igår hade jag en skön vilodag, det behövdes.
Idag har det däremot varit en lång dag, men det har ändå gått rätt så fort. Var på utbildningen till kl 16 som vanligt. For sedan till Hälsostudion o dansade, sen kom även Sanna så vi gjorde klart hela koreografin till stripaerobicsen, underbart!:) Så duktiga vi är!
Sedan var det bara att ladda för ragga passet. Var hur opepp som helst, men det är ju bara att bita ihop o köra. Dock var det 2 st som inte var så opeppade o negativa, så hade nästan lust att slänga ut dom. Men som sagt, det är bara att bita ihop. Nu ska jag fixa lite grejs inför morgondagen o så behöver jag all sömn jag kan få, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0