26 September - Söndag

Idag har det varit full gång här. Christian har fixat med kablar o städat, o jag har fixat med tvätten o fört tomma lådor till vårat förråd som jag hittade idag:) Sedan låg vi i sängen i säkert en timma o lyssnade på hög musik, så avslappnande!

Imorgon är det en ny vecka, o Christian ska till skolan, så då blir det att vara ensam, tråkigt... Vill så gärna ha en av mina kaniner här, men jag vet ju att det inte går just nu o att hon har det bättre hemma hos föräldrarna. Men jag saknar djuren så otroligt mkt!!


Min vackra Tilly!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: men tack så mkt:) jadu på sommaren bleks det mkt och utöver det använder jag silvershampoo ibland:)

2010-09-26 @ 20:31:45
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0