Usch, blä, fyfan...

Det gick JÄTTE DÅLIGT idag på gymmet. Usch, har nog aldrig gått såhär dåligt. När jag satt på bussen till stan kände jag hur tröttheten o huvudvärk smög fram. Väl på gymmet blev jag yr, kallsvettades o kände mig helt slut i kroppen. Så dagens träning blev:

* Uppvärmning crosstrainern 13 min

Styrka 20 min
*Mage/Midja
* Rygg

Efter det gav jag upp, kroppen sa ifrån.
Så nu sitter jag hemma, har huvudvärk o känner mig trött/seg/slut i kroppen, ja alla vet hur det känns när man inte känner sig frisk. Håller på att tvätta kläder men vill egentligen bara ligga i sängen o sova/läsa bok.
Pratade nyss med syrran, hon kände sig inte heller riktigt frisk. Typiskt nu när jag skulle åka till henne på torsdag... så får se hur det blir med dom planerna...

Kommentarer
Postat av: Moster Ulla

Nej usch så trist att du är sjuk! Lyssna på kroppens signaler, låt tränandet vara :) iaf tills du blir frisk.

2010-11-16 @ 17:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0