Mina Bebisar<3

Jag har väldigt dåligt samvete just nu..
Jag saknar mina kaniner där hemma. Medan jag är här och lever ett liv så måste dom vara utan mig. Klart mamma och Ida e duktiga o ta hand om, men det e inte samma sak. Dom är ett av mina största intressen! Mamma har sina får och hon har annat o göra, tex jobba, sköta hemmet. Ida är inte så speciellt intresserad av kaninerna. Så när inte jag e hemma så får inte mina bebisar komma ut lika mycket. Just nu skulle jag bara vela hem, krama om varenda en o låta dom få springa på gården, äta färskt gräs, få njuta av livet som kanin.
Hoff.. vill ha mina kaniner här...
Har inte ens min lilla Hulda här. Hon har börjat komma upp i åldern så då får hon stanna hemma i det trygga. Bättre det än att hon ska behöva åka buss hit fram o tillbaka.


Jag o min Kanel sommaren 09:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0