Mina bebisar;)

Tilly på vift i stora hagen o sommras:)

Lillbrorsan var så smart o kom på att vi skulle lägga kaninernas kompostgaller runt hans studsmatta så att dom fick en riktigt stor hage. O dom älskade det:) Söt o smart lillbrorsa e vad jag har;)

 

Samhällsprovet e nu gjort o även uppdraget som vi hade fått som hemläxa, skönt:)

Pratade nyligen med syrran. Tror vi pratade lite för mkt för nu har jag ont i käkarna, haha:P

 

Planerna inför syrrans "julklapp" går riktigt bra:) Fast nu blev det nog ingen julklapp längre, men hon kommer ändå bli sjukt överraskad nästa gång jag kommer hem;) längtar efter att få se hennes reaktion:P

Nu ska jag städa lite här i rummet, ser förjävligt ut:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0