Sista dagen på terminen!

 
Juni månad är här och idag är det sista dagen på terminen.
Den sista rapporten ska lämnas in idag. Den ska bara finslipas lite o checkas igenom så att jag har med allt som lärarna vill, sen skickas den in o då tar jag ett efterlängtat sommarlov! O ja jag ser det som sommarlov även fast jag kommer att jobba större delen av sommaren. Men att kunna jobba utan att tänka på plugg det känns underbart!
Igår tog jag med mig båda barnen på hopptävling haha. Super duktiga var dom! Både kaninerna o barnen. Jag hade ju självklart mutat med lite kakor o att dom efter att jag tävlat klart ska få springa runt på en gräskulle som fanns i närheten. Det funkade haha. Förstår ju att det inte är jätte kul som barn att sitta o titta på när kanin efter kanin hoppar. Men jag tror ändå att dom tyckte det var helt okej, för dom fick ju klappa både en kaninbebis o en Belgisk Jätte samt se massa söta kaniner. Vad gör man inte för att få tävla även fast man är hemma själv med barnen haha.
Förövrigt så slutade min mobil att funka i fredags. Stendöd. Så nu har jag ingen mobil o det känns väldigt tomt. Sjukt hur beroende man är av den. Men lite skönt att vara utan en stund också faktiskt. Beställde som tur var en ny mobil förra veckans tisdag, men trodde ju att min gamla skulle hålla tills jag fick den nya, men icket! Nå jo, efter nästan 5 år med min gamla mobil så är det kanske inte så konstigt att den ger upp ändå. Hoppas att min nya kommer att hålla ungefär lika länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0