Nyårsafton blev inte riktigt som vi tänkt oss

 
2017 är här och ovanför kan ni se lite bilder från år 2016.
Jullovet är nu slut för min del.
Egentligen har vi ju inte riktigt något lov men jag tog det ändå, det var välbehövligt. Däremot blev jag nog lite för bekväm o känner mig nu en aning efter med skolarbetet, men det ska jag ta igen. Blev förkyld på annandag jul o den håller fortfarande i sig, en seg rackare.
Hoppas den ger med sig snart!
Nyårsafton för oss blev inte riktigt som vi tänkt oss. Min karl hade spelning på en slalomanläggning, jag följde med han dit så att vi kunde fira in det nya året tillsammans. Vi åt en god trerättersmiddag o mellan åt stod karln på scen. Däremot blev 12 slaget inte det vad vi planerat. Efter kl 23 blev han svimfärdig på scen o började må riktigt dåligt. Det slutade med att vi fick ta ett rum då vi inte kunde köra hem 10 mil i hans skick o han stackarn låg i sängen när det nya året firades in med massa raketer utanför o jag plockade ner instrument o teknik från scen. Som tur mådde han mycket bättre ganska fort efter. Vi sov inte mycket den natten, jag tog bara en powernap så jag skulle orka köra hemåt sen. Kl 6.20 startade vi o var hemma kl 8 på nyårsdagen. Ni kanske kan lista ut att vi sov bort hela den dan. Ja vad ska man säga, vi kommer inte glömma den här nyårsafton i första taget haha!
Men är ändå glad att vi fick vara tillsammans, det är ju det som är huvudsaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0