Dagens...

 
Har man inget vettigare att skriva kan man göra en "Dagens"-lista som en kul grej.
 
Dagens bästa
Jag & karln åt sushi till middag! Super gott! Tänka sig, när vi träffades hade jag aldrig smakat sushi o tyckte heller inte om det första gången vi åt det. Nu älskar jag det!
 
Dagens sämsta
Hemtentan som vi kämpar med! Det är inte roligt, tycker vi har alldeles för lite tid på oss för att göra den. Kommer nog tyvärr bli så att man måste sitta helgen o plugga igen o det ser jag inte fram emot...
 
Dagens roligaste
Min o kära Hennas humor haha. Behöver inte ens avsluta mina meningar för att hon ska förstå vad jag menar. Folk måste tycka vi är knäppa som säger något o sen helt plötsligt börjar skratta haha.
 
Dagens förvirring
Studiehandledningen för nästa kurs som börjar på måndag.
 
Dagens tråkigaste
Vädret måste jag nog säga. Regnar o blåser i JANUARI... Helt sjukt. Nå jo, det är ganska skönt att det inte är -35 iaf
 
Dagens jobbigaste
Spänningshuvudvärken som stört mig i några dagar.
 
Behöver inhandlas
Kläder! Eller ja behöver o behöver men fick ett sånt shoppingsug idag när jag o Henna gick på stan en snabbis. Tur att jag har kvar presentkort från min födelsedag. Shopping shopping shopping!
 
Dagens längtan
Längtar sjuukt mycket till nästa kaninhoppningstävling! Kan typ inte tänka på något annat hehe.
 
Dagens låt
Lätt låten "Say You Won´t Let Go - Luca Schreiner". Får en så härlig känsla i kroppen när jag hör den låten! Vill in i en danssal o bara dansa loss till den. Saknar dansen väldigt mycket, speciellt när jag hör en bra låt som den här.
 
Jag borde inte
Ta en powernap efter middagen, blir svårare att sova till natten, men råkade göra det ändå hehe.
Välbehövligt!
 
Jag borde
Skriva klart VFU rapporten, den ska vara klar på lördag. Får se om jag orkar finslipa den ikväll o kanske till o med skicka iväg den?
 
Dagens sötaste
Lilla Gimli, han blir så glad när man kommer o hälsar på han så han gör en massa glädjeskutt i buren så pälsen bara flyger haha. Älskade lillplutten.

Kommentarer
Postat av: Henna

Ja men visst är de underbart när man har likadan humor! Man får som extra roligt! Tack för idag raring 😘

2017-01-11 @ 21:17:44
URL: http://yogaochlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0