Sista dagarna på sommarlovet

 
Sist jag skrev ner några ord här på bloggen var sista dagen på vårterminen. Idag är det exakt 4 dagar tills höstterminen startar. Känns lite si sådär. Är taggad för att det är sista året, annars trivs jag ganska bra med att gå här hemma o pyssla på haha. Det är ju däremot inte hållbart i längden, men jag njuter verkligen när jag får chansen att göra det.
Sommaren har väl om man tänker på vädret inte varit den bästa. Annars har jag varit sjuk i början på sommaren, sen har jag jobbat o slitit i 5 veckor, vi har bilat ner till Leksand sommarland o sen har jag strosat runt här hemma. Det är min sommar i stora drag. Är inte riktigt redo för kyla o mörker även fast jag tycker att hösten är mysig. Men tiden går fort o snart är det vår o sommar igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0