Plugg & Jobb

 
Godmorgon Lördag!
Har sovit 11 välbehövliga timmar inatt. Karln har jobbat igår kväll/natt så då jag ändå var ensam hemma o trött kändes det lika bra att gå o sova tidigt. 21.30 däcka jag på kudden o 8.30 slog jag upp ögonen. Trodde jag skulle vakna super tidigt, men inte då. Har varit en hyfsat intensiv vecka med både plugg o jobb så det är inte så konstigt att man blir trött.
Ska egentligen inte plugga under helgerna men jobbar jag mitt i veckan så får det bli lite plugg på helgen för att inte hamna efter så mycket, så idag ska jag sätta 2 timmar på det. Jag känner verkligen att jag lärt mig sjukt mycket från de 5 veckor jag jobbade i sommar på sommarjouren o ju mer jag lär mig desto roligare blir det. Jag känner mig även säkrare i min roll när jag är ute och jobbar och det är mycket tack vare de guldkorn som pedagoger som peppar och berömmer mig för det jobb jag gör! Så tänk på det, att bara några små positiva ord kan göra mer än vad du tror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0