Gooodmorgon!

 
Planerna inför sommaren har blivit ändrade. Men det känns faktiskt helt okej:) Kommer att få umgås mycket mer med familjen o djuren. Mina morföräldrar har jag inte träffat sen förra sommaren (!) så jag ska försöka spendera tid där så mycket som möjligt.
 
Poweryogan igår var hur skön som helst! Fick verkligen mjuka upp kroppen o det knakade lite här o där samtidigt som vi tränade upp styrkan o balansen. Det avslutades med att vi bara la oss ner o blundade i några minuter o våran instruktör gick omkring o drog oss tillrätta o det var så skönt när man var helt avslappand o hon tröck ner mina axlar mot golvet! Så poweryoga kommer jag definitivt gå på fler gånger!
På kvällen blev det sedan en lång promenad med fina A:) O jag fick äntligen se vart elljusspåret är här brevid mig.
 
Morgonen här har spenderats ute i solen mellan tvättmaskinerna. Lite bikinii linjer har börjat synas, så få se hur brun jag lyckas bli denna sommar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0