Vilken dag!

 
Vilken helvetes dag det var igår!
Alla har ju dåliga dagar nån gång men gårdagen tog verkligen priset!
Blev dock väckt väldigt gulligt, men sedan... Min mobil krånglade o jag kunde varken skicka eller ta emot sms. Chatta med halebop, kontaktade samsung o försökte lista ut felet. Fick även hjälp med att försöka fixa den men nä... Blev ju inte bättre att jag var tvungen att stressa direkt jag kom till jobbet, o att stressa på morgonen är det värsta jag vet.
Men dagen gick o kvällen blev bättre då jag umgicks med M&M:)
Kände att jag inte kunde lägga mig utan att få mobilen fixad. Så satt uppe till närmare halv två. Till slut så återställde jag mobilen, en sista chans innan jag skickar in den tänkte jag. O det funka! Vågar inte hoppas för mkt, men för tillfället funkar den igen o det är ju huvudsaken:)
 
Sjukt så beroende man är av sin mobil!
Så jaa, får väl se vad denna dag har att erbjuda då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0