Alldeles underbara vänner!

 
 
Två underbara lediga dagar!
Gårdagen blev väldigt spontan med tanke på att jag bara hade planerat att gå på en utbildningsmässa tillsammans med en vän. Så blev det, men då visste vi inte att vi skulle spendera hela dagen med varandra. Vi fyndade lite, jag hittade tex den söta cupcakes boken på coop för endast 59. Sedan lagade vi en god lunch o slängde ihop ett par goda cupcakes från boken.
Super mysigt!
 
Inte nog med det så spenderade jag kvällssidan med en till god vän, o en annan fin vän planerar att komma hit till stan nästa vecka o stanna några dagar hos mig. Vilken lycko ost jag är som har så fina vänner runt omkring mig!

Kommentarer
Postat av: Sarah Moberg

hejsan! :D kolla in min vår-outfit jag valt ut från MQ. riktigt snygga plagg och accessoarer! :) det skulle betyda jättemycket för mig i fall du också skulle kunna rösta min outfit i deras pågående tävling. har även precis startat en ny veckans blogg om du skulle vara intresserad :)


DIREKTLÄNK: http://sarahmoberg.blogg.se/2013/february/mq-outfit.html

2013-03-01 @ 09:36:25
URL: http://sarahmoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0