Oktober - December 2012

Dessa månader var ju inte så länge sedan men drar det ändå lite kortfattat.
Kom hem från spanien i början av Oktober. Usch så kallt det var att komma hem till regn o rusk!
Blev sminkad av Frida till ett repotage i Norran om Halloween o sedan även en vanlig skönhetssminkning till hennes blogg, som ni hittar här! Under hela denna månad blev det även packning o rensning bland alla saker inför flytten som närmade sig med storsteg.
Mamma o lillbrorsan kom hit till stan för att hjälpa mig o på flyttdagen fick jag även hjälp från några underbara vänner! En hektisk dag men det blev ju super bra i slutändan o jag trivs super bra i den här nya lägenheten.
 
November bjöd på Halloweenfest o en resa hem till familjen som jag inte vart hos sedan i Juli, så den resan var efterlängtad! Kom hem till en glad familj, djur, vänner o snöö! Var på Magnus Carlssons underbara konsert i Pajala kyrka där min storasyster o Josefin även var med o körade.
 
Julmånaden inledde jag med julpynt, skyltsöndag o Lucia.
Blev rätt så många mysiga kvällar med vänner, julbord med jobbet, överraskningsfest m.m.
Firade även denna jul här i stan för första gången.
På Nyårsafton var det tänkt att jag skulle åka hem till familjen o fira den med dom, men pga att bussarna gick dåligt så blev jag kvar i stan o hade en lugn nyårs här hemma med mina 2 M:)
 
Kort o gott, ett underbart år!
 
 
 
Bilderna lånade från Frida
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0