Hej efterlängtade vinter...NOT!

Kul att vakna upp till ett vitt landskap igen, vars försvann våren?! Jag o S som skulle ut på en skön morgonpromenad innan hon skulle o jobba. Nja men det sket sig när man såg vädret utanför. Jag håller mig nog inomhus resten av dagen. Jag som till o med tagit fram cykeln! Jaa voi voi...
Idag känner jag mig lite tung i huvudet. Men inte konstigt, var vaken till efter kl 2 inatt. Men kunde ju inte låta bli när jag hade en riktigt mysig kväll med A, glass o massa tjejsnack. Det är så värt det! Jag som tänkte att jag inte skulle bli där så länge eftersom att jag var så trött efter jobb o träning. Men som alltid så blev det längre än vad jag tänkt mig:)
 
Jag känner även att hemlängtan blir större o större för varje dag som går... Tycker att det är dags för en hemresa till kära Tornedalen snart, o mina underbara pälsbollar som är där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0