En gammal tant i en ung kropp

 
Nog börjar jag känna att jag ska fylla hela 22 år detta år! Jämför man för ett år sedan så sov jag gärna till 11 om jag så kunde o satt uppe till 2 eller 3 varje natt, även fast jag skulle upp o jobba. Visserligen så var det en helt annan situation då, men ändå.
Idag slog jag upp ögonen 6.15, 45min kvar tills larmet skulle ringa. Jag kliver upp bara för att jag tycker det är skönt att dricka mitt kaffe på morgonen i lugn o ro innan jag ska till jobbet. Börjar låta som min pappa i mini format:D På kvällarna går jag o lägger mig mellan 22-23 om inte det är något speciellt jag ska göra. Jag tränar, försöker äta bra o känner att jag mår faktiskt väldigt bra just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0