Leos lekland & Packlista

Jag i Lindos på min o Annas Grekland resa
 
Igår var det en riktigt bra dag. Eller på jobbet var jag så seg som man bara kunde bli, men jag fick gjort allt som skulle göras iaf:) Slutade lite tidigare så följde med tjejerna för att fika lite på Leos lekland. Haha efter fikat så passade vi på att leka lite i leklandet;) Jäklar så man flyger i ruschkanorna! Vi skratta o skratta, o hördes nog mest över hela stället;)
Sedan blev det att köpa middag o sedan satte vi oss ner alla 4 tjejer o skrev packlistan till spaaaaiiin! Så nu är det bara att inhandla det sista o fortsätta med packningen. Vi åker ju redan nästa vecka! Är bara ledig 2 dagar innan det så jag har en del att hinna fixa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0