Nu börjar mina lediga dagar!

 
Ledig nu fram till fredag .Hur underbart känns inte det?:D
Har vaknat tidigt idag för att städa o tvätta kläder. Om ett tag ska jag åka in till stan för att möta upp min kära mamma o yngsta lillebrorsan som är på väg hit för att hjälpa mig med flytten:) Har inte träffat dom sen Augusti så det ska bli mys!
Har hunnit packa en hel del, men det är i såna här tillfällen som man märker huur mkt saker man verkligen har. Ändå har jag slängt iväg en hel del o sålt lite grejs. Sjukt så mkt jag har hunnit samla på mig under två år som jag bott i denna lägenhet:P
Nä nu ska jag damsuga upp allt katthår som damerna här lämnar efter sig:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0