But just because it burns Doesn't mean you're gonna die

 
Att sitta såhär sent en kväll o pyssla med bilder o upptäcka musik får mig att tänka tillbaka på tiden då jag bodde hemma och gick högstadiet. Jag kom hem efter skolan, pluggade, tog en paus och gick ut o myste med kaninerna, sedan in och umgås med familj/vänner o plugga igen. Sedan satte jag mig på kvällen och hade egen tid framför datorn.
Jag tror faktiskt att min hemlängtan just nu är väldigt stor!
Måste även bara få tala om hur stor förebild P!nk är för mig. Inte det att jag vill bli sångerska, för det kommer aldrig hända. Men hennes musik, texter är helt magiska! Blir alltid lika överraskad varje gång hon kommer med ett nytt album, för det är precis min stil. Dom som känner mig vet att jag annars inte lyssnar på så många tjejer som sjunger, men hon är speciell.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0