Byte av skåpluckor i köket

 
Nu blir det mörkt ute redan vid 15-16 tiden. Hemskt! Satt o prata med Anna om det igår, det känns ju som om att det blir kväll o att dagen är slut. Hel skumt! Man tänker typ att nu kan man ju inte göra något för det är kväll o man ska snart sova, men nää, det är ju flera timmar kvar:P
 
Denna dag har gått till att göra ärenden. Skebo (min hyresvärd) ringde imorse o sa att jag får välja nya skåpluckor till köket då en av dom är skadade. Jag har ganska mörka träfärgade luckor nu. Valde ljusek o vill behålla mina handtag som jag har. Dom ser lite gammaldags ut o jag tycker sånt är fint. Det är jäkligt svårt att stå där på deras kontor o välja ut saker som man vill ha till lägenheten. Man måste verkligen tänka efter, kommer detta passa? O jag med min beslutsångest ringde mamma o pappa för lite råd:) Så nu hoppas jag att detta kommer bli bra:)
Så nu väntar jag på att få tapetserat i kök o sovrum, bytt golv i vardagsrum, måla klädskrubben o byta köksluckor:)

Kommentarer
Postat av: Lovisa Fors

Det kommer säkert bli riktigt snyggt och definitivt fräscht hos dig :) ser framemot att se slut resultatet.

2012-11-10 @ 10:13:18
URL: http://frokenfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0