Liite sol på näsan

Vaknade idag närmare halv 1. Hade då sovit nästan konstant i 23 timmar. Var vaken lite då o då för att ta medicin, försöka få i mig lite yoghurt, mata katten osv. Försökte även se tv lite där emellan men då somnade jag på soffan. Helt utmattad.

Idag känns det liiite bättre. Känner inte av smärtan lika mycket o det är sköönt! Har suttit på balkongen en stund för att få lite frisk luft o lite sol på näsan, dock klädd i mjukisbyxor o en varm hoddtröjja. Men jag kunde ju inte låta bli att vika upp linnet så att magen fick lite färg, o det fick den;) Har även fått i mig en portion vanlig mat idag, en väldigt liten portion men bättre det än ingenting. Kroppen känns fortfarande väldigt utmattad.

Nä nu ska jag parkera mig i soffan igen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Bra gjort! Vad skönt att du är på bättringsvägen gumman! Då kanske du till och med är redo för besök snart? Puss!

2012-05-21 @ 20:59:21
URL: http://www.sannaron.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0