Good Life



När jag för en gångs skull har haft en jäkligt bra dag så måste jag ju berätta om den:P
Vaknade utvilad imorse, även fast jag haft en hel del mardrömmar inatt om jobbet. Så skönt att för en gångs skull vakna o vara pigg. Det hjälpte nog att solen lyste in genom fönstret;)
På jobbet kollade vi igenom vilka glassorter som vi ska ha till försäljning. O då blev Jessica så sugna på en lyxshake så vi gjorde en beställning genom Mickan som vi fick när hon började sitt pass.
Ja jag vet inte, dagen bara rullade på o jag var på bra humör. Såna här dagar ska man ta vara på o njuta extra mycket av:)
Väl här hemma har jag hunnit med både en snabb städning o renbäddning. Tänkte sätta mig nu o se lite serier innan det är dags för nattens sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0