Aj aj aj...



Fick sällskap igår av fina Sanna:) Hon kom med massa godis, glass o dricka. Så vi sjuklingar satte oss framför tvn o kollade Let´s dance o New girl o pratade massa skiit:) Så trevligt så!

Senare på natten blev det dock inte lika roligt då jag var ensam. Fick sån smärta i vänster öra, hals o tänderna. Tog ipren, men nä den ville inte hjälpa helt o hållet. Så kunde först somna vid kl 4. Idag vaknade jag upp närmare kl 1 o det onda har ännu inte försvunnit även fast jag tog en till ipren vid 8 imorse. Jag har så svårt att hantera sån här smärta, blir helt knäpp. Så måste gå o köpa alvedon o har det inte blivit bättre till på måndag så måste jag till vårdcentralen...

Ja lite klagomål där. Idag blir det ännu en dag hemma. Det verkar iaf vara fint väder ute så om det är tillräckligt varmt i solen när den kommer på min balkong så ska jag vira in mig i en filt o njuta av den lilla sol man hinner få:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0