Hoppas hoppas!

Godmorgon!

Elle goddag kanske:P
Sov inte så värst gott inatt. Vaknade först vid kl 6 av att katten väckte mig. Hade jäkligt ont i örat så tog 2 alvedon för att kunna somna igen. Vaknade andra gången vid halv 9 för att ringa vårdcentralen. Det är ju sånt där återuppringnings system så fick veta att dom ringer mig först 10.40! Jaa lika bra att gå o sova igen då. Vaknade sedan 3e gången efter kl 10 o efter det har jag varit vaken. Fick en tid idag till läkaren idag så jag hoppas att jag kommer få antibiotika för alvedonen hjälper inte helt o hållet. Får hålla tummar o tår  helt enkelt. Åhh jag som kommit så bra igång med träningen igen... typsikt! Men vänta bara tills jag är frisk, då jävlar;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0