Breaking dawn & Burlesque

'



Haha nån som är intresserad av att veta hur jag mår idag?:P Inte många tror jag men jag skriver ändå.
Kunde inte sova inatt pga smärtan i halsen så jag vakade fram till halv 5 innan jag somnade o steg upp kl 7. Hann se filmen Burlesque inatt, riktigt bra film tycker då jag:) Mycket dans;) Såg även Twilight Breaking dawn part 1 igår, även den var jäkligt bra. Mycket bättre än dom andra filmerna tycker jag:)

Ja tillbaka till hur jag mår... Ringde imorse till vårdcentralen, fick en tid redan 10.30. Kom dit, sjuksköterskan tyckte inte att jag var så fasligt svullen (jag trodde fan hon skämta!!). Men fick sen träffa samma läkare som i fredags o han såg självklart en stor skillnad o kunde fastställa att jag har halsfluss!! Hade som förstått det. Så nu har jag äntligen fått medicin som jag hoppas börjar värka snart. Försöker få i mig lite yoghurt, men det är inte lätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0