Baka baka liten kaka



Katten går runt o gnäller efter mat. Men nej, inte än. Jag har minsan bestämda tider för den lilla bruden:)
Shit alltså vad jag har sovit mycket. Sov igår på soffan i ca 3 timmar, natten sov jag från 01.30 - 10.00. Pratade lite med syrran  o la mig på soffan igen då jag kände att mina ögon höll på gå i kors. Somnade vid 12 tror jag o vaknade 14.30. Nu är jag äntligen någolunda pigg:) Värktabletterna gör det mycket bättre att hantera smärtan i örat, för imorse när jag vakna var det hemskt.

Nu blir det att hoppa in i duschen o göra sig iordning för dagen. Sen har jag bara tänkt diska, dammsuga o sist men inte minst baka:) Det blir nog att baka cupcakes o hallongrottor idag. Är även sugen på att göra en stor sats med bullar, men det tror jag att jag tar någon annan dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0