16 Mars

Idag blev det 3 timmars jobb på posten. Sedan en snabb sväng för att handla för att sedan fara hem. Känner mig helt död, vet inte varför. Funderar på en powernap, men klockan är ändå rätt mycket så lika bra att hålla sig vaken så tar jag en någolunda tidig kväll istället. Nog för att jag vet att vid såna här tillfällen så brukar jag piggna till efter kl 22:P

Har suttit nu o knåpat ihop musik för en nästan 16 min lång stretch som jag tänkte göra. Har lagt några mål i huvudet som jag ska uppnå. För skriver jag upp dom så funkar det inte lika bra:P O en av dom som jag kan avslöja är att bli mer vig igen:)

Neej jag tror det blir en powernap ändå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0