Njuter av lugnet här...



...snart ska man tillbaka till stressen.
Regn hela dagen idag så jag o mamma passade på att fara o träna. Blev kondition o sedan styrka för axlar, triceps o rygg. Var ute igår oxå o sprang med lillbrorsan cyklandes brevid. Var super skönt! Älskar verkligen att vara hemma ibland, vissa saker som finns här saknar man verkligen i stan. Tänk att gå ut o springa en kväll längst en grusväg, en enda bil som kör förbi en o doften av sommar. Låter säkert knasigt för en del, men underbart för mig!

Har pysslat om hårbollarna nu framåt kvällen. Terapi för mig, jag behöver dom, med dom mår jag så sjukt bra!
Jaa för tillfället mår jag väldigt bra. Önskar bara att jag kunde stanna här lite längre..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0