"Att göra" lista

 
Det blev ändå en rätt så effektiv dag igår. Fick 2 st punkter strukna från min "att göra" lista. Ibland måste jag skriva såna för att verkligen ta tag i saker, kan vara rätt lat när det gäller saker:P Ringde tandläkaren igår vid 13 tiden, fick en tid redan en timma efter. Perfekt! Var bara där o skrapa bort lite tandsten o fick en tid i Augusti för en vanlig undersökning:) Handlade, städade lite o diskade.
 
Cykeln förövrigt som jag köpte var jag o lämna tillbaka. Alldeles för ranglig för mig. Vill ha en ordentlig cykel när jag ska cykla så pass långt. Så när jag fått pengarna tillbaka for jag in till stan o köpte en helt ny istället. Lika bra, då har man garanti på den o vet att den håller (troligtvis) ett väldigt bra tag. Den var inte helt monterad, så håller på att bygga ihop det sista:P Så idag blir det ett besök på clas ohlsson för att köpa cykelpump, korg o lite verktyg jag behöver:) Tråkiga men behövliga saker.
 
Nu blir det att göra iordning sig för dagen för idag ska jag nämligen möta upp Anna på stan o luncha o säkert för lite shopping:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0