Ny hårfärg, som ska fixas till lite:)


Så här ser det ut just nu. Som ni ser, inte så jätte hemskt. Har mörkare underhår o det trivs jag jätte bra med:) Så ska bara mörka ner botten lite o spara lite av det blonda slingorna så att jag fortfarande ses som blondin. Sen vill jag även ha en askigare ton

Äntligen har jag fått mina nya högtalare till datorn. Råkade tappa dom andra i golvet så att dom slutade fungera:/ Så jag har fått lyssna på min bärbara dator, o alla vet ju hur ljudet är från dom. Shit vad glad man kan bli av musik!:D Var rätt kämpigt att bära dom från Ica, men jag fick hem dom iaf:) Så nu kanske jag ska fixa spotify premium så jag kan lyssna på allt:)

Var ju även hos frisören i Onsdags o färgade håret. Men nja jag blev inte riktigt nöjd med bottenfärgen, blev lite gulaktigt o jag ville ha lite mörkare o kallare färg. Jag är en kallfärgad människa. Iaf i håret:P Men jag ringde dit idag o på Tisdag ska jag tillbaka o fixa till det:) Det känns så dumt att ringa tillbaka o säga att man inte är nöjd, men som tur är så är dom så trevliga:) Så jag hoppas på att jag blir nöjd nästa vecka:) Får stå ut med det här tills dess:P Nä men så hemskt är det inte, kan ju alltid bli värre:P

Ja jag jobbar hela helgen. Lika bra jag har som ändå inget bättre för mig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0