Framgång

Jag kunde sova hela natten utan att vakna o behöva ta nässpray! Hur underbart känns inte det!:D
Är på bättringsväg som tur är:) Har även orkat diska o ta en ordentlig dusch idag. Men nu ligger jag i sängen igen o vilar, känns ju ändå att man har förkylning i kroppen o näsan kittlas fortfarande.

Men imorgon ska jag äntligen pallra mig iväg till jobbet. Har fått 3 st extra pass denna månad. Känns jäkligt bra med tanke på att jag nu missat 3 pass medans jag varit sjuk.

Längtar så sjukt mycket till att komma igång med träningen igen. Ska verkligen ge järnet o börja äta mycket bättre än vad jag gjort dom senaste veckorna. Ska köpa gymkort på Fitness 24seven så att jag o Sanna kan ta o pumpa muskler tillsammans:D Jävlar vad vi ska köra hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0