Ett besök på Jysk idag då



Jaa, denna dag börjar med att man vaknar upp i ett väldigt tomt sovrum. Det ekar nästan, då är det illa.
Så idag ska jag ta en buss till stan efter kl 12 o möta upp Magnolia som ska följa med mig till Jysk för att kolla på möbler som jag behöver. Jag hoppas verkligen att dom har det som jag är ute efter. Så om jag hittar det jag söker o får hem dom sedan någon dag här framöver så ska ni få se resultatet.

Men innan det blir att fara till stan o sedan jobb tänkte jag ta o käka frukost o träna lite på crossen. Körde även styrkeövningar igår kväll/natt för rumpa o mage, Känns i ben o rumpa idag eftersom att jag redan har träningsvärk kvar från Måndagens pass med Sanna:P Men oj så skönt att känna att man gjort något vettigt!

Kommentarer
Postat av: unknown

;) ;) nämen heey

2012-01-14 @ 08:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0