Dag 2 i sängen



Ännu en dag som kommer att spenderas i sängen, så trååkigt...
Känner mig riktigt ensam för stunden, längtar tills jag kan gå till jobbet igen då får man träffa folk iaf. Ska se hur jag mår idag så ser jag om jag kan pallra mig till jobbet imorgon. Skulle som vara bra.

Min fina vän Josefin ringde igår o för någon dag sedan pratade jag med fina Linnéa. Åhh vad jag saknar er tjejer!
Får se om det blir någon hemresa nästa vecka... Tyvärr så tror jag faktiskt inte det. Men man kan ju alltid hoppas. Annars får det bli lite längre fram på våren.

O jag är så grymt shoppingsugen!!!:D Om exakt 2 veckor (om allt går som planerat) så är jag o Isabel på Aeon i Luleå p tatuerar oss. Längtar! O då blir det även shopping oxå hoppas jag. Så ska spara mig tills dess tänkte jag;)

Kommentarer
Postat av: isabel

2012-01-18 @ 18:17:13
URL: http://pazemusic.blogg.se/
Postat av: isabel

Ja du måste hålla dig för jag väntar tills dess. Shopping here i come! :D

2012-01-18 @ 18:19:55
URL: http://pazemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0