2012, nytt år o nya möjligheter!



Nyårsfesten blev väl sisådär. Jag hade då riktigt trevligt ända tills det spåra ur o folk som inte var bjudna kom o det blev misshandel, hot o polisen kom. Måste bara säga, så underbart skönt att vara nykter på en fest! Behöver inte springa på toa tusen gånger på en kväll o man blir inte alls lika trött. Jag dansade o hade det roligt ändå:)
Trevligt sällskap o oj vad jag saknat er tjejer!
Ändå en minnesvärd kväll;)

Idag är jag pigg som en nötkärna o har till o med tränat, så duktig jag känner mig! Mår så mycket bättre både psykiskt o fysiskt av att träna. Har gått dåligt med det dom senaste veckorna. Men nu har träningslusten kommit tillbaka. Behövde nog bara ett litet uppehåll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0