1 timma för tidig

Sitter på jobbet redan även fast jag först börjar om en timma. Bussarna går ganska dåligt på söndagar, men när jag till veckan köper gymkort så kan jag ju alltid gå o träna ifall det blir så här fler gånger som jag mycket väl tror att det kommer att bli.

Somnade först vid kl 3 inatt. Skulle gärna velat fortsätta sova när jag vaknade imorse men det var bara att kliva upp. Är ju ledig imorgon så då får jag sova;) Hann även ta o diska, så slipper göra det när jag kommer hem.

Det blev frissa tid till veckan:) På onsdag kl 14 ska jag färga o slinga håret:) Sanna toppade ju mitt hår här för inte så länge sedan så jag väntar med klippning. Men färga det måste jag verkligen. Har 3-4cm utväxt! Får se vad det blir för färg denna gång;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0