Shopping o Luleå resa














Shopping både från Luleå o från idag. Magnolia härma mig hur jag låter när jag shoppar kläder: "Svart passar till allt". Haha, ja ni ser ju själva;)

Var ju i Luleå igår med Isabel o Magnolia. Anledningen till varför vi åkte dit var för att jag o Isabel hade tatueringstid kl 12:D Så vi satte oss på bussen 7.40 o var framme i Luleå just efter kl 10.
Vi hann käka lite innan det var dags för att gå mot Aeon. Väl där så fick jag kolla på olika textsnitt som jag fick välja mellan, men nja jag tog ändå den som jag hade med mig. Tatueraren frågade om jag har nån sen tidigare o det har jag ju, så han sa att då vet jag ju vad jag väntar mig. Var inte alls lika nervös som första gången men jäklar, det gjorde ondare än då. Kändes som om att det brände in i benmärgen. Men det var det absolut värt o det var ju bara att bita ihop, var ju inte så hemskt så att man inte klarade av att ligga still! Tog ca 30min tror jag, o sedan var det Isabels tur:) Jag är super nöjd! Fick inte heller sån där hemsk frossa som senast.
Sedan var det dags för lite shopping. Hittade en del fynd:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0